اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

رکوردشکنی شهرداری مشهد در برگزاری جام رمضان با حضور ۳۲۰ تیم فوتسال + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۰۶۵۳
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
رکوردشکنی شهرداری مشهد در برگزاری جام رمضان با حضور ۳۲۰ تیم فوتسال + فیلم
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برگزاری مسابقات رشته فوتسال که ویترین مسابقات جام رمضان مشهد است با حضور ۳۲۰ تیم و بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر در کشور بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده است.

سید حسین غیاثی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان در مشهد گفت: سومین دوره مسابقات جام رمضان در ۱۶ رشته در بخش‌های آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین در حال برگزاری است. همچنین امسال رشته‌های ساحلی را هم به مسابقات اضافه کردیم که این اتفاق برای نخستین‌بار است که در ایران رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: مسابقات جام رمضان در رشته‌های فوتسال در بخش آقایان و بانوان، بسکتبال، والیبال، هندبال، دوومیدانی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بوچیا، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر برگزار شد. مسابقات جام رمضان در رشته دوومیدانی در سطح کشوری برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات رشته فوتسال که ویترین مسابقات جام رمضان مشهد است با حضور ۳۲۰ تیم و بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر در کشور بی‌سابقه و نی‌نظیر بوده است.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص «جام جهانی در مشهد» خاطرنشان کرد: ایده خوبی بوده که از آن استقبال کردیم. سطح مسابقات فوتسال در مشهد بالا بود و، چون فوتسال در مشهد سبقه‌ای قدیمی دارد، برای آن کارکتری در نظر گرفتیم تا مردم مشهد تشویق شده و در این طرح شرکت کنند.

غیاثی گفت: یکی از خصوصیت‌های بارز این مسابقات پراکندگی سالن‌های برگزاری مسابقات در کل شهر مشهد بود. در هر نقطه مشهد یک سالن را فعال کردیم تا شهروندان با آرامش و رضایت کامل در محله خود یا نزدیک به محله خود مسابقات خود را انجام دهند.

وی یادآور شد: از شهردار مشهد، شورای شهر و کمیسیون ورزش‌وجوانان تشکر می‌کنم که پشتیبان ما بودند. امیدواریم این مسابقات ادامه‌دار باشد و تا پایان سال از این طیف مسابقات بیشتر برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->